2013. április 29., hétfő

the road so far.

Az eddig megtett út...

Számomra is eljött a pillanat, hogy elkezdjem írói karrieremet. Sokat gondolkodtam, hogy mikor és hogyan kezdjek neki, végül most láttam a legideálisabbnak.
Ez a blog Amerikáról és az Au pair életről fog szólni. 2012.őszén elhatároztam magam, hogy szükségem van egy kis szüneteltetésre a tanulmányaimban, világot akarok látni, úgyhogy au pair leszek és hol máshol lennék ha nem Amerikában? Mindig is Amerikába vágytam, most végre megvalósulni látszik.

Nagyon-nagyon sok blogolvasás után úgydöntöttem belevágok, neki is fogtam az ügynökségek nézegetésébe. Az Au Pair In America ügynökséget választottam, nagyon sok pozitívat olvastam/hallottam róluk és szimpatikusak is voltak nekem. 2013.márciusában egyik barátnőmmel elmentünk érdeklődni, ahol az ügynökség képviselője Eszter, nagyon kedvesen egy igen sokszínű bemutatást tartott nekünk a programról. Eddig is tudtam, hogy nagyon sok papír munkára számíthatok, ezen a ponton már biztos voltam benne, hogy nem lesz egyszerű, de nekifogtam a papírok begyűjtéséhez.

Útlevél, jelentkezési lap, erkölcsi bizonyítvány, referenciák, orvosi papír, fotók, host family letter, video és egyéb fincsiségek...sok-sok rohangálás után meglett minden április 16.-án mentem interjúra az ügynökséghez. Itt volt egy magyar nyelvű tájékoztató, angolul elbeszélgetés, és egy húúdenagyonizgalmas személyiség teszt, ilyen kérdésekkel, hogy: Elveszted az igazságszolgáltatásba vetett hiteted, ha egy sztárügyvéd megnyer egy helytelen pert?..röpke félóra-negyven perc alatt megcsinálható.

Végül április 26.-án pénteken megkaptam az e-mail, hogy bekerültem a programba, várom a családok jelentkezését.

jelenleg dióhéjban ennyi, bárkinek kérdés-kérés bármi írjon nyugodtan.
puszi-pacsi

Rami : )



az a bizonyos első kép.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése