2013. június 4., kedd

Családkeresés

Bekerültem a programba és ezzel kezdetét vette a legizgalmasabb rész: a családkeresés.

Mint már említettem 26.-án jött meg az a bizonyos e-mail a programba kerülésről, innen kezdve következett az e-mail fiókom körülbelül 5 percenkénti frissítgetése.
Végül az első jelentkező is befutott május 6.-án. :)

Érdeklődő Családok:

1. Május 6.: Silver spring - Maryland: 2 gyerek (fiú-11, lány-10)
Anyuka lengyel származású, apuka magyar és első sorban lengyelt szeretnének. Pár e-mail váltásig és egy Skype beszélgetésig jutottunk.

2. Május 11.: Takoma Park - Maryland: 3 gyerek ( lány-13, fiú-10, fiú-6)
Pár e-mail volt csak, aztán anyuka szólt, hogy mást válaszottak.

3. Május 13.: Harrison - New York: Róluk később, ők lettek a családom! :)

4. Május 14.: Pound Ridge - New York: 3 gyerek (fiú-10, lány-9, lány-5)
Bejelöltek, hogy tetszek nekik, egy hét múlva kaptam egy e-mailt, amire válaszoltam, de ők már nem.

5. Május 22.: Somerville - Massachusetts: 5 gyerek (uramisten..)
Szerintem nem kell elmagyarázni, hogy miért nem... :)

6. Május 23.: Philadelphia - Pennsylvania: 3 gyerek (fiúk- 10,13,14)
Csak 1 e-mail volt, nem volt meggyőző.

7. Május 30.: Honolulu - Hawaii: 2 gyerek (fiúk- 6,8)
Sajnos egyedülálló apukához nem igazán akartam menni, meg a gyerekek is hiperaktívak...

8. Május 31.: Potomac- Maryland: 2 gyerek (lány-11, fiú-8)
Nagyon kedvesek voltak, de itt már alakult nagyon a dolog az én host familymmel.

A következő bejegyzés a Host Familym-ről fog szólni. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Rami! Nagyon tetszik a blogod, gratulálok a családodhoz, már várom a következő bejegyzést, amiben többet megtudhatunk róluk!:) Én még most állok az interjú előtt, de ha gondolod megismerkedhetnénk, mert még az is lehet, hogy nem messze kerülünk egymástól. Ha van kedved írj: dyna.harcsa@gmail.com

    Előre is köszi:

    Dyna(:

    VálaszTörlés