2013. június 12., szerda

My Host Family.

Ahogy ígértem, eljött a várva várt pillanat, a Host Family bemutatása.

Programba kerülésem után megreccsenve vártam a családok jelentkezését. Az első két számomra nem szerencsés család után, május 13.-án jó hír köszöntött az e-mail fiókomban, érdeklődik felőlem egy család.
Amikor megláttam, hogy New York államban élnek kicsit hevesebben kezdett verni a szívem, ugyanis régóta New York a nagy álmom. Tudom-tudom.. a legfontosabb, hogy a számomra a megfelelő családhoz kerüljek, nem a hely számít, de szerencsére a család is szimpatikus volt. Miután bejelölték az adatlapom egyből írtak is e-mailt, hogy skype-on beszélgethetnénk. Az első skype beszélgetés után már tudtam, hogy nekem ŐK kellenek! :)

Több millió e-mailváltás és skype beszélgetés után úgy döntöttünk, hogy a következő évünket együtt töljük.

Végül, következzenek a részletek amikről eddig ügyesen hallgattam:
Lakóhely: Harrison - New York.
Gyerekek: lány-12, lány-14, fiú-15, fiú-18
A legidősebb fiú idén elmegy egyetemre, de mint láthatjátok elég különleges helyzetben vagyok, mert én nem kisgyerekekre fogok vigyázni, hanem 3 tinédzserre.
Feladatom minden nap iskolába vinni-hozni a három gyereket, délután ugyanezt a különórákra.
A gyerekek sokat sportolnak, versenyekre járnak, így hétvégén oda kell őket vinnem.
Tehát a fő feladatom: autót vezetni.
Takarítani nem kell, fő állású házvezetőnőjük van, de nyilván a saját szobámért, fürdőmért én felelek.
Főznöm nem nagyon kell rájuk, host anyuka mondta, hogy ők nem tipikus otthon ülő család, hanem arra készüljek, hogy mindenki nagyon elfoglalt, hétköznap ne várjak nagy közös vacsorákat. / Megjegyzés: én itthon is a gép előtt eszek...:D /
Beszéltem a volt au pairjeikkel, meg a mostanival is, sosem volt még rematch-ük /nem váltottak évközben au pairt/ és mindenki tényleg nagyon jó családként jellemezte őket!

Augusztus 19.-én repülök, már nagyon izgatott vagyok. :)

Június 10.-én megkaptam a visa pack-om, most jelentkezek a Nagykövetségnél.
Következőnek a vízuminterjú után jelentkezem, mindenki drukkoljon, hogy jól menjen.
Remélem nem felejtettem el semmit időközben ha eszembejut majd leírom. :)
Puszi- Rami

Jönnön még egy spontán kép, ezt majd szeretném élőben is megörökíteni: 




9 megjegyzés:

  1. Vártam már ezt a bejegyzést. :)
    Örülök, hogy ennyire szimpatikus a család, és hogy NYC közelében fogsz majd lakni.
    Mondjuk én tuti nem vállalnék ilyen nagy gyerekeket, nekem már a 6 éves is nagy lónak számít. :D
    Remélhetőleg jövő héten már én is aktív leszek a programban (tegnap megszereztem a diplomát ;) ).
    Üdv,
    Évi

    VálaszTörlés
  2. Szia Rami!
    Gratulálok! Nagyon szerencsés vagy, hogy ilyen hamar találtál családot. :)
    Remélem ott kint talizunk majd.

    Puszi,
    Evelin

    VálaszTörlés
  3. Szia Évi! :)
    Én is nagyon örülök a családnak. Őszintén én pont ilyen nagyobb gyerekekre vágytam, sok a családban az ilyen korú gyerek, meg elég kommunikatív vagyok majd megpróbálok velük barátkozni... :)
    Gratulálok a Diplomádhoz!!! :):)
    Várom nagyon a fejleményeket! :)
    Üdv,
    Rami

    VálaszTörlés
  4. Szia Evelin!
    Köszi, énis nagyon boldog vagyok. :)
    Remélem Te is megtalálod a Családodat!
    Mindenképpen találkozunk kinnt! ;)
    Puszi, Rami :)

    VálaszTörlés
  5. Ebben biztos lehetsz Évi!! ;) :)

    VálaszTörlés
  6. Jól van, akkor megnyugodtam! ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia Rami!

    Nagy gratuláció! A Harrison-ben élő rokonaim szerint nagyon szuper hely, ők örülnek, hogy ott lakhatnak. A családod szimpatikus azok alapján amennyit írtál róluk. Fogadom, életed egyik legszebb évét töltöd majd el az Államokban. Sok sikert! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia Laurenc!
    Köszönöm szépen a kedves szavakat, nagyon aranyos vagy. Remélem nekem is tetszeni fog Harrison, jó, hogy ennyire közel leszek New Yorkhoz, nagyon várom már. :)

    VálaszTörlés